Fotolight heeft in 2018 de opdracht gekregen om voor uitzendbureau Olympia de complete re-branding voor haar rekening te nemen. In samenwerking met Olympia zijn meerdere items ontwikkeld in de nieuwe huisstijl die bij alle vestigingen en inhouse locaties zijn gemonteerd. In overeenstemming met elke filiaalmanager heeft Fotolight de opnames uitgevoerd waarbij de gewenste items uit het handboek zijn gekozen. Binnen een vastgestelde termijn zijn offertes gemaakt en aansluitend geïnstalleerd.
“Doordat Fotolight alle technieken in huis heeft, kan Fotolight in korte tijd van uiteenlopende items prototypes maken en is zodoende efficiënt in het productieproces om een gehele winkelketen aan te pakken!”
toepassingen
Bij de implementatie van en een nieuwe huisstijl is uniformiteit van wezenlijk belang. Dit komt da ook terug in de items die zijn geplaatst in elke vestiging. Elke vestiging is minstens uitgerust met een logotekst, verlicht en/of onverlicht, en frames met peesdoeken met afbeeldingen van personen, onmisbaar in het werkveld van Olympia.
Bij de zogrneaamde “inhouse” locaties is niet altijd genoeg plaats voor alle gewenste items dus wordt soms ook volstaan met een bestickering in de huisstijl. Verder kan zelfs gedacht worden aan plantenbakken, matten, lampen en geprinte panelen!